Jesteś tutaj: PWiK sp. z o.o.Strona głównaIBO

PWiK sp. z o.o. w Knurowie informuje, że z myślą o Klientach Przedsiębiorstwa - Mieszkańcach Knurowa - zostało uruchomione bezpłatne Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO). IBO jest internetową platformą, która pozwala na dokonywanie w dogodny sposób rozliczeń za usługi związane z zaopatrzeniem w wodę lub odprowadzaniem ścieków, realizowane przez Przedsiębiorstwo na rzecz Klientów.

Korzystając z tej platformy, Klienci będą mieli dostęp do wielu istotnych informacji, które pozwolą na:

  • podgląd wystawionych faktur,
  • śledzenie historii wpłat, z tolerancją 3-5 dni od dnia dokonania przelewu,
  • kontrolę rozrachunków,
  • przegląd historii wodomierza,
  • analizy zużycia wody i ilości odprowadzanych ścieków,
  • możliwość przekazywania stanów wodomierza,
  • weryfikowanie danych ewidencyjnych.

IBO jest czynne przez 24 h/dobę przez 365 dni w roku.

Aby korzystać z IBO w PWiK sp. z o.o. w Knurowie, należy wykonać następujące czynności:
1.    Wchodzimy na stronę https://ibo.pwik.knurow.com.pl
2.    Wybieramy zakładkę: Strefa Klienta.
3.    Klikamy: Załóż konto.
4.    Wypełniamy formularz rejestracji (potrzebne do wykorzystania dane na ostatniej fakturze za wodę).
5.    Akceptujemy: Regulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz Informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
6.    Po otrzymaniu e-maila z linkiem aktywacyjnym klikamy ten link.
7.    Możemy korzystać z IBO.

W razie pytań tel.: 32 33 00 164.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Szpitalna 11, 44-194 Knurów
tel. 032 330 01-50